FREDAG..

Imorse vaknade jag av att morfar ringer vid 7.30! Huvudet bankade, halsen ömmade och ögonen var (som vanligt) svullna! Somnade om efter en stund och vaknade vid typ 10.30. Huvudet bankar fortfarande och halsen gör ont. Pjuuh, jag vill INTE bli sjuk nu.
Till råga på allt kommer känslorna framkrypande och biter tag och sätter sina spår. Jag borde vara starkare än så här, men jag har skjutit känslorna framför mig enda sen bortgången och jag får helt enkelt skylla mig själv att de kommer nu!

Gårdagen blev inte så mycket pluggande. Råkade hamna på hyllan, uträtta massa ärenden och äta middag hemma hos mamma. Var egentligen födelsedagsmiddag för morfar Reie, men han dök inte upp. Med andra ord fick vi äta middag utan födelsedagsbarnet! Men det var lika mysigt ändå.

Denna dagen ska ägnas åt plugg. Hela dagen ska jag minsann sitta. Ska inte ens sticka ut huvudet vid balkongdörren. Nix, idag är jag en "inne-sittande-pluggoman". Ibland gillar jag det också.
Hoppas ni får en fin dag idag. Hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0