GODMORGON SÖNDAG!

En riktigt god morgon är det idag. Har vaknat på helt rätt sida och är på strålande humör. Dock är jag ganska sliten efter gårdagens fest hos Emelie och Nisse ute i Vissefjärda.
Hm, var det jag som var drack, eller börjar jag bara bli lite gammal? ;)

Var i alla fall mycket trevligt. Kul att träffa massa "gamla". Var länge sen. Massa dans, måååånga glas vatten och lovely people. Var lite dött i början, men när jag , Ica och Marina satte igång och dansande blev det fart på stället!

Idag är det dags för ljusparty hemma hos mig. Blir inte så många, vilket är ganska skönt. Innan dess ska jag hinna dammsuga här en gång till, torka golven, duscha, handla, köra ner bilen till mamma och äta! Tror ni jag hinner? Kanske, kanske inte. Är ju iofs 5 timmar kvar, men om jag ska vara lika seg som jag brukar vara så får jag stressa den sista halvtimmen, så idag ska jag nog börja i tid.

Hörs senare gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0