GOOD EVENING LADIES

Skriver ladies eftersom jag inte tror det är några gentlemen som läser  min blogg. Fast man vet ju aldrig. Det är väl en och en annan stackare.
Introt på Lindegården har gått förvånadsvärt bra, MEN måste gå några dagar till. Har inte alls koll på alla som bor där och eftersom man jobbar både ute och inne så har jag varit ute och träffat lite pensionärer som vi har i hemtjänsten! Mycket trevligt.

Jag har också gjort den mycket härliga upptäckten att jag har ett vikariat på Lindegården från 17/2 - 30/4 istället för endast fyra veckor som det var bestämt från början.  Jag tackar ju självklart och tar emot det med öppen famn. Ingen blir gladare än jag :)

Nu ska jag se om Ica är färdigduschad, sen blir det ett par icke sedda avsnitt av andra avenyn! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0