MÅSTE TILL OPTIKERN...

Varför blir det ALLTID att jag skjuter upp saker? Jag hämtade ut mina glasögon dagen innan nyårsafton. Eftersom jag var så ivrig att få sätta dem på näsan ville jag inte att han skulle justera dem. Dumma jag säger jag bara!
Efter tre dagar upptäcker jag att de inte alls sitter bra och börjar prata omatt jag ska åka och fixa dem. Det har alltså gått typ 1½ månad och jag har ännu inte varit där. Bara för det har glasögonen legat lite här och var och skräpat...
SKÄRPNING!



Blir nog bilen till jobbet imorgon i alla fall. Svänga förbi Åkes och rätta till dem!


Kommentarer
Postat av: jessie

jäkla snygga, de har inte jag sett? du ser ju riktigt smart ut, tänk vad skenet kan bedra

2010-02-08 @ 22:55:41
URL: http://jessicaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0