PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA, DET GÅR BRA NU!

Vilket flyt jag har. Pratade med resurs tidigare i måndags morse angående att eventuellt vara timvikarie på Solängen i Ryd. Dock hade de bra med vikarier och alltså kan de inte erbjuda mig några timmar där. Thats to bad. Hade gärna velat ha där. Verkar vara så mysigt!
Två timmar senare ringer Ylva, som är chef för bla. Kastanjebacken, och frågar om jag vill ha ett 80% vikariat på Lindegården i Linneryd!? EH, JA TACK!
Det är bara på fyra veckor, men jag vet hur jag jobbar de kommande fyra veckorna och jag har ett jobb i fyra veckor. Hinner knappt gå av mitt nuvarande vik innan det är dags för nästa! Herregud, jag är lyckligt lottad!

Hur som helst. Min sön-sön vecka går i en väldig fart framåt. How come? Jo, på jobbet har jag häcken full och har knappt en lugn stund. Känns som jag jobbar ihjäl mig. Är i och för sig ganska skönt eftersom jag älskar att ha saker för mig hela tiden, nästan.
Imorgon ska jag stiga upp vid 6 för att jobba 7-14. Lugn och skön dag, har sällan den turen så ska njuta för fulla muggar. Därefter kommer helgen vilket jag ser mindre fram emot. Hade varit liiiite skönt att vara ledig då faktiskt. Men, vad gör man inte!

Nu ska jag fortsätta plugga. Klockan 21 är det Andra Avenyn. Inte sett det på ett par gånger, så har kommit ur rytm. Det går ju inte att kolla på tidigare avsnitt på min dator eftersom mitt mobila bredband är KASST. Tre kan slänga sig i väggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0