SNÖ, SNÖ, SNÖ

Fy farao. När ska snön försvinna? Kommer ju bara mer och mer. Vad sägs om lite vårvärme nu?

Tänkte sätta igång med pluggandet nu, men kom på att jag och Jessica ska träna. Va hur länge sen som helst jag befann mig på gymmet, så kanske är dags nu. Jag har ingen som helst lust, vill bara sitta hemma för mig själv och få lite saker gjorda vad gället skolan, men det är ju skönt när man väl kommer till gymmet och ännu skönare efteråt!

Igårkväll hade jag en "sitta-hemma-själv-kväll". Fina Ica var här på eftermiddagen och en liten bit in på kvällen, men gick hem till sin karl efter ett tag. Jag kikade på I am legend, hur bra är inte den filmen?
Somnade rätt sent. Tankarna bara snurrade i huvudet. Tycker dock att jag sorterade dem rätt bra, så jag tror jag fått ordning på det mesta. Vissa saker kan dock göra mig snuskigt förbannad bara jag ens lägger en tanke på det. Hur kan man ens få för sig att säga så?

Nu ringde Jessica och efterlyste mig. Ska dricka upp kaffet och sen bege mig för lite träning. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi kollar på den nu babe :)

2010-02-04 @ 00:06:35
Postat av: Angelica

You know i Love you babeeeeee ;)

2010-02-04 @ 01:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0