TORSDAG?

Kan knappt tro att det är torsdag idag. Satt i söndags och förbannade denna jobbvecka och ångrade mig att jag tagit så mycket extra. Men nu flyter det på precis som vanligt och jag känner knappt av att jag har har jobbat alla dagar. Visst är jag lite mör och har lite frossa ibland. Men det går ändå!

Har dessutom kommit en bra bit på alla mina studieenheter i sista kursen innan de individuella. Känns skönt. Bara man tar lite i taget så går det. Inte stressa, då fastnar man bara och undrar om det aldrig ska ta slut. Snart dags för Sjukvårdsinriktningen. Tror jag. Ska läsa allihopa, men börjar med den inriktningen. Det är den jag allra helst vill ha, så lika bra att läsa den först.

Nu ska jag fortsätta med det här innan det är dags att besöka sängen en runda. Imorgon är det jobb 13-21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0