VI SES I NANGIJALA



Farväl min fina. Vi ses i Nangijala! ♥



Livet är orättvist!

Första gången jag är själv så länge på kvällen i nya lägenheten. Känslorna kommer fram, gråten kommer fram, jag är arg, jag är trött på allt!
Det enda ljusa just nu är att jag har mina fina vänner som alltid ställer upp och min underbara familj som jag inte skulle ge upp för allt i världen.
Ibland är allt så fruktansvärt orättvist att jag inte förstår hur man ens kan orka leva med det. Jag är så trött på att förlora alla som står mig nära!

Man har ingen aning om vad som händer inatt eller imorgon när man stiger upp. Jag vill därför passa på att säga "jag är så jävla glad att jag har dig som vän" innan det är för sent.

Alla som läser det behöver inte ta åt sig. Ni som ska ta åt er, ni vet vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag tar åt mig. <3

2010-02-02 @ 23:42:55
URL: http://[email protected]
Postat av: jessie

<3 gullefjun, du kan ringa om det är nåt, det vet du. när somhelst

2010-02-03 @ 23:55:36
URL: http://jessicaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0