MEMORIES

Att umgås med nära och kära förgyller verkligen ens liv!

Har hittar på hur mycket som helst som är för stort för att rymmas på skärmen så att säga. Va fasen har jag hittat på tidigare? Har jag legat och sovit de senaste åren? Tvi!

Har med andra ord aldrig tråkigt med mina vänner, speciellt inte Jessie-blue! Vilken kvinna. Bäst på fest, mat, dryck, dans, skjuts - ja you name it!
Har på tal om det varit där på finmiddag ikväll, spelat ett par rundor yatzy, ätit onyttigt och pratat skit.

I helgen blir det dock jobb och inte så mycket Östersjö som jag egentligen hade velat. Men är ledig måndag efter många om och men, så ska absolut inte klaga! Tacka vet jag ordinarie personal. De är fan bäst i slutändan!

Måste också tillägga att jag saknar världens bästa Angelica! För lite Angelica-Erika tid på sistone :( <3



Kommentarer
Postat av: Angelica

Alldeles för lite, dumma jobb:( <3

2010-07-24 @ 00:54:44
URL: http://angelicaahaammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0