LEDIGA MÅNDAG

Så skönt att få vara ledig och inte behöva göra någonting alls. Sov till 11.15, vet inte när det hände sist.

Just nu sitter jag och kollar på Top Model. Ska snart klä på mig lite anständiga kläder, göra mig iordning osv. och ta en sväng med favoritvovven. Behöver lite hemhandlat, så ska ta en promenad till ICA. Tror jag. Annars tar jag en annan runda och tar ICA senare. Alltid samma beslutsångest :)

Senare idag ska jag städa här hemma. Var ett tag sen sist så det är dags nu. Det blir också massa plugg. Hann hur långt som helst igår, men har ju fortfarande massor kvar, så ska se till att komma ännu lite längre. Jag kanske skulle hyra in en som gör det åt mig? Så det blir klart någongång :)

Hepp, dags att sätta fart! Tiden går fort när man har roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0