NYTT INLÄGG

Yeij, inte ofta jag hinner, orkar eller har något vettigt att skriva. Inte för att jag har det nu heller, men man kan ju alltid försöka!

Dagen har spenderats med min underbart fina mamma. Tog bussen imorse upp till mammas jobb (skrev värsta inlägget när jag satt på bussen, men eftersom min telefon inte riktigt är som den ska blev det ingen uppdatering). Herregud vilken säkerhet! Och tur är väl det. Det tjöt fint om mig, men in kom jag i alla fall ;)
Träffade massa trevliga människor, drack en kopp kaffe och lyssnade på när mamma och Sylvia snackade skit. Jag försökte vara med på ett hörn, men det var massa internt så fattade inte så mycket av det som sas.
Följde med mamma till CLV för lite mammografi. Jag längtar definitivt INTE tills det är min tur! Verkar inte vara sådär superskönt. Men, my time will come.
Sen bjöd min fina mamma på lunch på Kina-resturangen vid järnvägen! Yummie. En heldag med mamma händer inte alltid så jag njöt av fulla drag. Passade även på att ta en runda med vovven och lite skitsnack när vi kom hem! I love my mum...

Kvällen har plugg att erbjuda. Har inte tid för annat, även om jag gärna hade suttit framför TVn och glott på något bra program. Men icke. Helgen kommer i stort sätt spenderas framför dumburken. Tar dock avbrott imorgon kväll för lite middag hos Ingela och Kjell. Mumma! På söndag kväll har mamma ljusparty också, så då går det inte heller att plugga. Förhopppningsvis kommer jag någonstans den tiden jag sitter nu!

Pepsin är upphälld, Polly ligger i skålen och clementinen är skalad. Min kväll är räddad :)

                                                                                                                                                       / EM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0