RUSSIAN ROULETTE

Funderar på livet i stora drag. Vad vill jag bli när jag blir "stor"? Vad har jag för krav på mig själv (ibland känns de lite väl höga)? Är jag nöjd med hur jag lever? Vad vill jag ska vara annorlunda?
Varför måste man alltid tänka på sådana saker. Kan man aldrig vara nöjd med hur man har det och skita i att tänka på alla sina miljoner krav man har?

Försöker få tankarna på annat, men svårt när det enda man har att se fram emot på dagarna är att sova, äta, jobba och plugga! Tur jag har min Angelica som lyser upp min vardag när jag känner mig nere. Den bruden får en alltid på bättre humör.

För övrigt har jag kommit långt med min skola. Så pass långt så jag snart är klar med Lindrande vård-kursen och ska (snaaaart) sätta igång med Sjukvårds-kursen. Har mailat Helen angående möte så vi kan prata lite om praktiken som ligger på den kursen. Kommer bli najs! :)

På tal om det är det nog dags att fortsätta. Ingen rast och ingen ro. Blir dock läggdags tidigt idag, jobb imorgon 7-16! Toppen...


Kommentarer
Postat av: Stijna

Det ÄR tungt md för mycket krav, glöm inte bort att andas Erika :)

2010-03-21 @ 11:00:56
URL: http://stijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0