SJUKLING

Precis vad jag är. Ont i bihålorna, huvudvärk som heter "hej-kom-och-hjälp-mig-dö", snorig näsa och illamående. Valde att stanna hemma idag. Ska dessutom ner till VC imorgon för en koll och säkerligen penicillin. Trist, men eftersom jag inte dör om jag inte får dricka alkohol ett tag, gör det inte så mycket!

Har inte fått alls mycket uträttat idag. Kollat på Oprah, kikat på lite jobb och tagit en snabbfika med underbara Angelica! Har precis slängt i mig en Ipren och hoppas på att jag ska känna mig en aning bättre. Ska dessutom sätta igång med pluggandet. Har ju en del kvar som hela tiden blir uppskjutet. Illa av mig, men prioriterar man andra saker får man helt enkelt skylla sig själv. Ska sätta fart idag och hoppas på att jag kommer någon vart och sen ska jag ägna lite tid i helgen till skolan. Duktigt va!? :)

I helgen blir det även mysig familjemiddag. Mamma och lillebror kommer på middag och filmkväll på lördag. Självklart kommer min favoritvovve också. Vad jag ska laga till har jag nog inte riktigt bestämt ännu. Har lite funderingar men jag har ju alltid sån jäkla beslutsångest. Några förslag?

Nu ska jag sätta fart. Ha en bra dag i solen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0