SUNDAY

Det är söndag, men inte speciellt solig. Spenderar dagen på jobbet, så gör inget att den inte kikar fram.
Är "hemma" på timmar för tillfället. Bestämde mig för att vara kvar på jobbet så jag slipper köra 4 extra mil. Är kanske inte sådär jättelångt, men vägen är fruktansvärt tråkig och jag är snål!

Tänkte ta vara på alla timmarna (börjar 16.30 igen) och plugga. Hade jag åkt hem hade jag inte fått något gjort. Här har jag ju ändå inget för mig, så kan lika gärna sitta här och läsa. Tänkte jag skulle försöka få undan så mycket som möjligt nu när jag har tid!

Ikväll när jag kommer hem ska jag ta en välförtjänad dusch och krypa upp i soffan och se om de är något bra på tv. Risken är väl inte så stor, men man kan alltid hoppas :)
Hoppas på att det blir en natta-cigg med min fina Angelica också. Har ju inte setts sen igår vid 17 tiden! :(

Dags att sätta igång. Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0