XVRRSTSKUTNOSF

Steg upp vid 9 imorse. Okej, 20 över. Huvudet var tungt och bihålorna värkte. Gah, kan det släppa någongång?
Var på VC igår och fick konstaterat att jag har bihåleinflammation (nähe? skojar du?), och en mycket snorig näsa. Därtill var jag mycket röd i min hals.
Tjoflöjt. Fick antibiotika mot inflammationen och alleginässpray och allergipiller jag ska prova mot allergin. Visst lättar det upp i snoken med allerginässprayet, men det var på tok för dyrt för att jag ska kunna ha det resten av mitt liv. Jag som har varit så duktig med att spara mina pengar, prioriterat och sådär. Jo man tackar, igår blev jag pank med allt jag skulle hämta ut!

Jaja, igår spenderades dagen med Angelica. Han med en hel den avsnitt av Private Practice. Hur bra serie som helst. Får se vad dagen har att ge. Hade behövt plugga, men P.P är inte att leka med ;)

Efter långpromenaden med vovven imorse städade jag akvariet. Väl behövligt, nu ser det ut som ett akvarie igen. Har inte riktigt orken att stå så ofta och göra iordning det. Men det är mina älsklingar, så kan inte göra mig av med de heller!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och avnjuta en cigg. Därefter ska jag plugga lite! Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0