"PURPLE RAIN"

Har övat och övat och övat och övat och övat och övat och.. ja, ni fattar, i en (nästan) vecka och ändå sitter den inte. Hur svår som helst. Tack vare Bobbis igår fick jag den äntligen att sitta någorlunda. Pinsamt att man snappar upp vad andra sjunger. Sjunger nästan så precis efter orginalet och har svårt att göra om den till "min egen", men efter mycket tillbaka spolningar och mutter igår, fick vi snudd på ihop den :)

Helgen har spenderats på diverse trevligheter och inneburit mycket lite sömn. Alldeles för lite kanske jag ska säga. Är helt slut nu, kommit i säng efter 00 varenda kväll eftersom jag jobbat, pluggat, varit fyllechaffis och sådär. Dock tar nog förkylningen/min jävla skithosta också jävligt mycket energi. Hade behövt en snuskigt bra hostmedicin, men är ju svindyra om man ska ha de receptbelagda!

Nu ska jag i alla fall bege mig till praktiken för att spendera dagen med sjukgymnasterna och jag är inte det minsta motiverad. Ingenting jag vill jobba med överhuvudtaget och därmed inte "slösa bort" 8 timmar på, men ger det i alla fall en chans. Man vet ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0