VARDAGEN!?

Ibland undrar jag vart vardagen tar vägen. Slutade min praktik i fredags och har sedan dess jobbat oavkortat! Snudd på varenda dag i alla fall. Min lediga dag igår slutade med en skinande ren lägenhet men inget plugg alls!

Snart blir det en runda med Ica och alla hundarna, sen får jag nog minsann sätta mig några timmar. Ikväll kör jag till Lindegården för 16-21-jobb! Inte kul att ligga och köra, men annars missar jag 5 timmar. Så trött på att jaga dessa timmar, så jag undrar om jag inte ska ta och gifta mig med en mångmiljonär!?

Helgerna går åt till jobb och hjälpa mamma flytta! Denna helgen är jag endast ledig söndag, så om allt går som jag vill ska jag minsann ha sovmorgon, mysfrukost och slapp innan jag hjälper till en smula :)

Hepp, dricka uppo kaffet och bege sig kanske! Ha en superdag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0