Hejsan hej goddag bloggen! Eller god kväll...

Hejsan hej goddag bloggen! Eller god kväll kanske det är nu ;) Har jobbat halva dagen och känns som jag precis har slutat, kanske därför det känns avigt :) Skulle ha en mysig spa-kväll med mamma på Dackegatan hos "vad det nu heter" men tanten som höll i det hade visst glömt att informera om att det var i Karlshamn på hennes andra spa-lokal. Smart tant. Blev riktigt grinig, såg fram emot det sååå mycket, likaså min älskade mamma! Men som plåster på såren var vi på lilla-Börjes så jag köpte Zumba! Tror inte det var det vanliga, men eftersom dosan och strömsladden ligger hos mamma kunde jag inte prova det! Så imorgon efter promenaden med lillplutten ska jag ta mig ett danspass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0