TRÄNING

Varit riktigt duktig. 45 min powerwalk, 20 min Zumba och 100 situps fick det bli idag. Zumba är riktigt kul kan jag tala om för er som aldrig provat! :) Dock ser man säkerligen inte klok ut, så passa på att Zumba när ni är hemma själva!

Förövrigt kämpar jag med mitt halsont. Jaja, man ska inte träna när man är sjuk, men jag kan inte låta bli. Började så fint med mina situps i söndags plus ett Zumba-pass (låtsades att det var måndag), och då kan jag ju inte skita i allt nu när jag verkligen tagit mig i kragen och börjat träna inför beach 2015 eller något i den stilen!
Imorgon blir det jobb 7-14 och samma träningspass som idag, och dessutom har jag lovat mig själv att inte äta några godsaker som helst i veckorna. Bara lördagar om jag nu måste. Än så länge har jag kunnat hålla det :)

Hepp, nu ska jag dammsuga här hemma så min sambo blir glad sen ska jag duscha hur länge som helst!


Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0