JAG BOR I ETT KAOS

Minst sagt. Lovade mig själv att aldrig mer flytta när jag väl kommit till rätta här, men se hur det blev med det! :)
Är mitt i ett flyttkaos, kan knappt ta mig fram i lägenheten, och förrådet ska vi inte ens tala om.
Mitt i allt kaos fick jag mitt efterlängtade vikariat så nu går dagarna ut på att jobba och packa. Dock är det inte mer än 5 dagar kvar tills flytten går av stapeln och jag ser fram emot det mer än min sambo (tror jag). Elleeeeer vad säger du Jessie blue?

Imorgon jobbar jag 7-14 och jag vet precis vad resten av dagen har att erbjuda. Skönt att jag har kvällen på tisdag så jag får sovmorgon, för här ska då packas imorgon eftermiddag! Ska se till att mamma bjuder på middag också så jag slipper engagera mig i att laga mat :)

Förövrigt har jag världens bästa vänner och de fina orden får minsann avsluta detta inlägg! ♥

Men hur fina mina vänner än är, så är min tofs finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0