MÅNDAG I ALLA ÄRA



Sitter här i kaoset och funderar på någon ny hårfärg. Kan inte bestämma mig. Har som vanligt beslutsångest.
Älskade mitt hår på bilden ovan, men efter några tvättar kändes det ljusare (!?) och efter ett tag tröttnade jag och färgare tillbaka till det mörka. Vill också köpa mig en hårförlängning med kreatinvax, sliter dock satan på håret, men vill göra något väldigt drastiskt så att ingen människa typ känner igen mig.
Hade inte det varit lite roligt?

Sitter och googlar efter snygga hårfärger och hittar en jäääkla massa, men vågar man? Visst, jag är inte den som är den - jag vågar göra olika saker (är kanske lite feg när det gäller klippning meeeen), men det kostar ganska mycket pengar och är jag inte hundra procent säker på att jag verkligen vill ha det så, så kanske inte är värt det.

Jaja, ska väl fortsätta packa och grunna lite till. Har ett par paket slingmedel här i någon låda som kom fram när jag städade ur garderoben igår. Det som göms när man flyttar in, kommer fram när man flyttar ut ;)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0