SUPERKRAFT?

Önskar att jag hade superkrafter. Typ att jag var supersnabb och packade allt på 10 min och främst att jag städade hela lägenheten på typ 1 timme. Vart kan man beställa dessa superkrafter?
Är helt klar med garderoben i alla fall. Haha, den minsta ytan i hela lägenheten, men någonstans måste man ju börja. Skulle dessutom boka tid i tvättstugan till matt-tvätten, men kluriga jag fick inte riktigt ihop det, så jag gick därifrån, lika oförstående som när jag kom dit.

Ska snart köra till stora staden Urshult och hämta lillebror och senare ikväll, närmare bestämt 16-21 nalkas det jobb. Älskar mitt jobb. Har jag någonsin sagt det? :)

Åh! Önskar också att jag vore miljonär just i denna stund. Bläddrare igenom H&M katalogen innan, jag råkade visst hitta både det ena och det andra. Hatar alla dessa jävla kataloger. Gör ju att man blir fattig som en lus. Har baaara markerat nååågra plagg, och bara som jag "önskar mig". Inget beställt alls. I alla fall inte just nu...

Heyho, let´s go. Nu ska jag fixa och dona lite till, innan jag beger mig!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0