TRADERA...

Trodde inte jag skulle bli "besatt" av tradera, men satt och gluttade lite på skor (som jag verkligen behöver) och hittade skitsnygga Fornarina ankelboots som var glansiga och mörklila, nästan åt det svarta håller. Suuupersnygga!
Dessutom budade jag på Zumba Fitness DVD. Jag som är lat av mig (ja ja, jag erkänner!!!) och inte vill/orkar träna på gym tänkte börja röra på mig hemma i vardagsrummet. Fick tyvärr ett mail precis om att jag var överbudad, så får väl logga in igen och se till så att jag blir smal till beachen 2011. Säger så varenda år, men funkar inte riktigt ;)

Imorgon kör vi ett långpass på jobbet, 16-24. Är som ett vanligt jobbpass, men eftersom det är kvällen känns det mycket längre än vad det egentligen är :)

Gonatt kära vänner.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0