UPPDATERING?

Ja, just det. Det var ju här man skulle vara någorlunda aktiv och uppdatera! Men tror bestämt det är snudd på en månad sen jag skrev ett ord i bloggen..

Har helt enkelt inte orkar, av personliga skäl. Har mist en, trots alla nedgångar och bråk, en av de finaste människorna på denna jord. Man kan ha åsikter om en person när de är livet, men när de är borta ångrar man sig. Kanske var det inte bara han det var fel på? Jag gjorde inte heller några drastiska åtgärder att vara den perfekta dottern, trots att jag många gånger ville göra det.
Jag blickar därför tillbaka, både med gläjde och sorg och ber min underbara, älskade pappa att sova gott.
Vi ses i Nangijala ♥




Förövrigt rullar livet på ypperligt bra. Har fått ett sjukvikariat fram tills mitten på maj, förhoppningsvis längre. Dagtid, på den bästa arbetsplats jag vet. Har suktat länge, så det vore väl fan om det inte kunde komma någongång! Dessutom är jag numera utbildad undersköterska, så här kommer jag inte skriva "idag ska jag ha en plugg-dag", än på ett tag. Funderar som sagt på att läsa "Barn och Ungdomssjukvård" men intagningen börjar inte förens mitten på mars och innan dess hinner jag säkert ångra mig tusen gånger till, som jag redan gjort massor med gånger när det gäller mina utbildningar ;)

Dessutom fyllde min prins 1 år igår och tankspridd som jag är glömde jag helt bort hans födelsedag! Hade det inte varit för en jobbarkompis hade jag inte haft en tanke på det ännu. Det lönar sig att befinna sig på jobbet på sina lediga dagar :)

Imorgon blir det jobb 7-14 (måste ju jobba liiiiiiite extra i alla fall), hem och dammsuga, slänga i sig mat, duscha, blanda groggar och ha en förhoppningsvis underbar förfest med eventuell utgång, med underbara människor!

Soo long. Lovar att bli bättre på att uppdatera! Kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Jannie

<3

2011-02-23 @ 12:09:42
URL: http://negativenancy.devote.se/
Postat av: Ellen i Colorado

Beklagar sorgen

2011-03-01 @ 05:22:20
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0