KANSKE SKULLE TA OCH SKÄRPA MIG..

Är verkligen asdålig på att uppdatera här. Ni måste tro att jag har massor att göra hela dagarna, eftersom det aldrig kommer ett inlägg, men så är inte fallet. Är bara väldigt lat och det är inte förrens jag läser andras bloggar som jag kommer på att jag faktiskt har en själv :)

Jobbet rullar på, och alla semestervikarier har kommit på plats! Får se hur väl de sköter sig, annaaaars ;)
Näädå, de är jättebra, speciellt de jag jobbar med!

Då återstår stora midsommar frågan. Har velat fram och tillbaka och inte kommit fram till vad vi vill göra, men nu börjar det klarna. Kör på en hemmafest här, med god mat, lite lekar och härligt folk! Blir nog awesome. Är inte alls sugen på att åka iväg (eller jo ibland kanske), så stannar på hemmaplan och kör all in! Kan bli minst lika bra, om inte bättre! Vad ska ni göra på midsommar? Förslag på lite lekar kanske?

Nu ska jag till Carlqvist och provköra en ny älskling! Håll tummarna för att jag faller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0