LEOPARD IN MY HEART

Hittade världens snyggaste leopardjacka. Hoppas bara att den blir min. Just nu är jag inte överbjuden i alla fall, men det kan hända mycket på 6 dagar, tyvärr!


Bild lånad av annonsen på tradera!


Helgen spenderades i huvudstaden. Varit en tung helg, men har äntligen fått säga hej då på riktigt! Prästen var helt underbar och fick med alla delar av pappas liv, på ett ungefär.
Lördagen lättade upp stämningen lite i alla fall då vi drog till Brandbergen för att dricka ett glas vin (okej, kanske några fler) och bowla. Eftersom jag är så jääävla bra på bowling vann jag över skrytmånsen Charlie ;)

Idag skulle jag egentligen på föreläsning hela eftermiddagen, men kom lite saker emellan så får strunta i den och ta hand om diverse saker istället. Ikväll ska jag i alla fall på bio med min fislisa Angelica! :)

Time to hit the shower!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0