NERVÖS.

Sitter och väntar på att Old Sailor ska ringa (min absoluta favorit tatueringsstudio i Växjö). Beställde en plaststav till min nya ögonpiercing i torsdags, och han trodde de skulle komma idag. Men nu sitter jag här, nervös och eländig med tanke på att jag vet hur jävla ont det gör, men samtidigt älskade jag ju den jag hade innan. Blir inte riktigt samma denna gången, kommer dock inte ihåg vad denna heter, men det är i alla fall en plaststav istället för bara en liten pärla. Snart komma jag känna mig som mig själv igen!

Ska strax ta en runda med mina vovvar och sen dricka ett par koppar kaffe och städa undan lite här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Ellen i Colorado

OM jag hade träningsvärk... shit:P



BTW, vad är en ÖGONPIERCING?:P

2011-05-28 @ 11:49:36
URL: http://esfc.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du visa din ägonpiercing erl visa alla dina piercingar :)

2011-09-10 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0