"för jag glömmer aldrig bort vad du gjort"

Veronica Maggio är min allra största idol. Visst handlar alla hennes låtar om henne gamla pojkvän (i stort sätt), men vilket kvinna! Kärlek vid första ögonkastet...

Snart dags att sätta sig i skolbänken igen. Matte B står först på schemat och jag hoppas verkligen kursen känns lättare än den gjorde när jag försökte mig på den på gymnasiet.
Är förresten arbetslös, kul va!? Vikariatet gick ut i slutet på augusti och sen dess har inte resursen ringt en enda gång. Jo jag tackar jag!
Men det är väl nu man har "tid" att gå ner i vikt!? När man ändå inte kan göra mer än att vänta, och söka jobb såklart, finns det ju hur mycket tid som helst att tappa massa kilon.
Vad tror ni om 10 kg till julafton? Går väl?

Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Stijna

Vi kan bilda pakt?! Väger o mäter och sen kör vi på, den som procentuellt gått ner mest vinner en hel jäkla massa ära!

2011-09-06 @ 13:13:14
URL: http://suuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0