HEJA HEJA!

Fan va jag är bra. Gymmat (var visserligen inte så länge, men 15 min på crosstrainern och lite vikter här och var borde väl räknas) och simmat 40 längder. Promenaderna med hunden är ju stående varje dag så den räknar jag inte :)

Dock äter jag som en häst (jaaa, på riktigt) men idag har jag bara ätit en kaka. Inte ens en liten godisbit och har inte smakat på popcornen som står framme på tvbordet. Visst, det är väl bara en tidsfråga tills jag inte kan hålla mig längre, men peppar peppar, jag har varit duktig idag i alla fall.

Tänkte köra ett Zumbapass imorgon förmiddag när jag varit ute på den stående promenaden (kanske till och med blir en längre och snabbare runda imorgon). Läste någonstans att Zumba var den effektivaste träningen av de träningsredskap som de presenterade. Vilka det nu var har jag tappat bort. Zumba är ju till och med riktigt roligt, fast visst önskar jag att vårt vardagsrum var lite lite större..

Nu har Elvis-prinsen däckat här så jag ska väl göra samma sak.. ska bara läsa "ett par" sidor ur boken jag läser..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0