The only problem is that you was using me, In a different way than I was using you

Long time, no see. Som vanligt. Glömmer alltid bort att jag faktiskt har en "blogg". Inte ens värt att kalla den det, när jag är skitkass på att uppdatera! :)

Matten går framåt, men däremot går viktnedgången inte så bra. Har väl inte rört mig en smula i kg, inte ens ett hg (vilket är bra iofs, för då har jag ju heller inte gått upp), men det där godiset går ju inte att hålla sig borta från. Blir lite galen. Är det verkligen så gott som man vill få det till?

Idag står skolan på schemat och förhoppningsvis fattar jag mer av matteskiten då. Fastnat på träddiagram och hur mycket jag än anstränger mig och tänker, så fastnar det ändå inte. Tur att lektionerna finns, annars hade jag blivit gråhårig ;)

Kommentarer
Postat av: Stijna

Stirra dig inte blind på vågen, mät dig och ta kort! Tror minsann de kommer gå vägen det här! Jag har inte druckit någon cola sedan torsdags förra veckan, och det är bannemig värt att fira bara de :)

2011-09-19 @ 19:07:01
URL: http://suuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0