Welcome to the Hotel Carlifornia, Such a lovely place

Eagels - Hotel Carlifornia har satt sig på min hjärna denna morgon/förmiddag, men vad gör väl det. Låten är ju skitbra, dock lite synd att jag bara kan en del meningar sådär emellanåt, men skam den som ger sig. Svårt att hålla samma tonläge som sångaren dessutom, men tåls att övas på!

Har startat dagen med 30 min rask promenad. Duktiga jag! Kan man bli smalare bara på ett par dagar eller är det mest önsketänkande? ;)
Har installerat en app på Iphonen som heter "ShapeUp". Den räknar ut hur många kalorier jag får äta på en dag och så fort jag tränat registrerar jag det och då räknar den också ut hur många kalorier jag bränt. Bra va? Just nu har jag 1057 kalorier kvar att käka och då har jag ändå druckit 2 koppar kaffe och en skiva vitt bröd. Vet ni vad en skiva vitt bröd är i kalorimängd? 185 st!! Det är ju helsnurrigt, 185...
Trodde inte jag skulle räkna kalorier (gör det inte så noga heller iofs) men är rätt kul att hålla koll på vad man stoppar i sig och framför allt vad man förbränner när man tränar. Har redan förbränt 127 kalorier (inte så mycket kanske) men har inte Zumbat ännu. Det får vänta tills efter skolan!

Kl. 13 ska jag infinna mig på Wasaskolans Lärcenter för att få genomgång och studiemedel till Matte B kursen. Känner mig riktigt taggad och inte alls vettskrämd som jag gjorde på gymnasiet när jag skulle läsa kursen. Vuxenpoäng!


Kommentarer
Postat av: Stijna

Satt å lekte lite en dag och ändrade och donade, så vet inte exakt hur jag gjorde, men finns en superblogg som hjälper en med exakt vad de än är man vill. Kan läsa sig till nästan allt man vill och kan ändra. www.designadinblogg.blogg.se tror jag de var den hette.

2011-09-07 @ 13:45:39
URL: http://suuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0